Light of the Ancestors (3NP): Light effect on your character determined in strength by the perception + exploration of your ancestors. The effect lasts six ingame hours.
    조상의 광채 (3NP): 조상의 perception + exploration의 정도에 의해 캐릭터에 빛이 납니다. 이 효과는 게임시간으로 6시간 동안 지속됩니다.
   A Prayer for Bread (5NP): You get a loaf of bread, quality determined by the cooking skill and the perception values of your ancestors.
    빵을 청하는 기원 (5NP): 빵loaf of bread을 얻을 수 있습니다. 퀄리티는 cooking 스킬과 조상의 perception에 결정됩니다.
    Prayer of a Lost Child (10NP): You get a local map of the area you are in, filled in to a degree corresponding to the perception/exploration values of the ancestors.
    길 잃은 어린 양의 기원 (10NP): 당신이 있는 지역의 지도local map를 얻습니다. 조상의 perception/exploration 값에 따라 지도가 그려져 있습니다.
    Forge Prayer (10NP): gives you a metal nugget, chosen at random from Cast Iron, Tin or Copper, at a quality based on the Strength and Smithing of the ancestors (but softcapped by the total amount of numen points you've collected currently; so if your ancestors have 50 in Strength and Smithing, but you've only collected exactly 10 NP, the nugget would become q30).
    대장간의 기원 (10NP): Cast iron과 Tin과 Copper 중에서 랜덤으로 선택된 metal nugget가 하나 주어집니다. 퀄리티는 선조의 strength과 Smithing에 기반합니다. (그러나 지금은 당신이 모와온 NP의 최대치에 의해 소프트캡softcapped됩니다; 그러므로 선조의 strength와 smithing가 50이라해도, 당신이 NP를 10점만 모왔다면, nugget의 퀼리티는 30이 됩니다.)
    Prayer of Life (20NP): will take a seed (any seed) in your inventory, and change its quality to that of your ancestors' Farming stat (not softcapped).
    생명의 기원 (20NP): 당신의 인벤토리에 아무 씨앗이 들어가게 됩니다. 또 씨앗의 퀄리티를 선조의 Farming 스텟에 기반하여 바꿉니다. (소프트캡 없음)
    Einherjeraspekt (40NP): Strength, melee, unarmed and ranged combat values of your ancestors are added to yours. This effect lasts for one full ingame day.
    죽은 전사[에인헤랴르]의 일면 (40NP): 조상의 strength, melee, unarmed 그리고 renged combat 값이 당신에게 부여됩니다. 이 효과는 게임시간으로 하루 동안 지속됩니다. (게임시간 24시간 = 현실시간 8시간)
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Posted by EvilDragon
   


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